قاشی روی سفال
 
رنگین آشیان
 
 



نظرات شما عزیزان:

آ.آ
ساعت3:27---5 تير 1391
خدا هر کاری میکنه اون بالا... اونقد سرگرم هست که اهالی زمین رو یادش بره
پاسخ:خانم یا آقای آ.آ هر کسی خداشو یه جور میبینه اما خواهش میکنم توی وب من به خدای من چیزی نگید. به همدیگه احترام بذاریم خواهشا. من نمیتونم تحمل کنم کسی چیزی به خدا بگه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:سفال, :: 21:58 :: توسط : زری

درباره وبلاگ
چه تو زنده باشی چه نباشی فردا خورشید دوباره طلوع می كنه پس بمون و از سهم از خورشیدت استفاده كن
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 1339
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1